Data Science آموزش علم رگرسیون، داده کاوی، اقتصاد سنجی و علوم داده

R آموزش نرم افزارهای ایویوز، استاتا، لیزرل، میکروفیت،متلب و

Data Science آموزش علم رگرسیون، داده کاوی، اقتصاد سنجی و علوم داده

R آموزش نرم افزارهای ایویوز، استاتا، لیزرل، میکروفیت،متلب و

دانلود Eviews 9 (ایویوز 9) با کرک کامل

hossein khandani | جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ

 

Eviews 9

 

 

 دانلود ایویوز 9 نسخه 32 بیتی (Eviews 9)

عنوان:  Eviews 9 (32 bit
حجم: 193 مگابایت

 دانلود کرک ایویوز Eviews 9
عنوان: دانلود فایل کرک 32 بیتی ایویوز 9
حجم: 216 کیلوبایت
 

 

 دانلود ایویوز 9 نسخه 64 بیتی (Eviews 9) به همراه کرک 64 بیتی

عنوان: Eviews 9 (64 bit
حجم: 200 مگابایت

 

پسورد فایل فشرده: www.downloadly.ir

 

 

نظرات  (۶۴)

فکر کنم فایل های کرک الوده به ویروس است من هرچه کردم ویروس کشم اجازه نصب را نمی دهد
پاسخ:
خیر اغلب ویرس یاب ها کرکها را به عنوان ویروس میشناسند برای نصب آنتی ویروس را موقتا غیرفعال نمایید
سلام زحمت کشیدین دوستان کم مجانی دراختیار ما قرار دادین
 سلام ببخشید من نرم افزار را دانلود کردم و نصبش رو انجام دادم. وقتی باز میکنم ریجستر میاره و اجرا نمیشه
سلام من ایویوز 9 رو دانلود و نصب کردم به خوبی کار کرد . از شما بسیار سپاسگزارم
  سلام من دانلود کردم نصب کردم اما موقع باز شدن سریال میخواد که demo 
هیت
اما کدی ک میخواد اون چیکار کنم تو فایلش نبود خواهشا جواب بدین من به نرم افزار احتیاج دارم
پاسخ:
در جریان نصب هنگامی که از شما شماره سریال خواست کلمه "demo" را وارد نمایید. بعد از اینکه فرآیند نصب پایان یافت فایل patch با باز نمایید و بر روی گزینه patch کلیک نمایید. 

حال نرم افزار آناده استفاده است.
سپاس 
سلام . من نسخه 64 بیتی رو دانلود کردم. موقع استفاده رجیستر میخواد. برای نسخه 64 بیتی هم که فایل patch نذاشتین. چطوری میشه ازش استفاده کرد. تورو خدا جواب بدین. پایان نامم بخازر ایویوز متوقف شده...
پاسخ:
داخل همان نسخه نرم افزاری که دانلود نموده اید. فایل patch قرار دارد.
سلام. خدا خیرتان دهد. اجرتان با خدا.
من ایویوز 8 دارم
چطور می تونم آپدیتش کنم؟
پاسخ:
چون احتمالا ایویوز 8 شما اورجینال نیست و بصورت دانلودی نصب نمودید. امکان آپدیت آن به 9 وجود ندارد ولی از سایت ایویوز میتوانید patch ایویوز 8.1 را دانلود و به آن آپدیت نمایید.
سلام مرسی هم کلاسی سابق عالی بود .
پاسخ:
لظف دارید. تشکر

با سلام

من موفق به نصب نرم افزار نشدم خطا ی 1628 اعلام میکنه و گاهی خطای 1605

سلام. برروی ویندز 8 نصب نمیشه؟
لطفا جواب برام ایمیل کنید
پاسخ:
بله
با سلام
جهت تخمین معادله، هنگام تعیین اثر ثابت یا اثر تصادفی داده ها به صورت زمانی این خطار رو میده(Near Signal Matrix). این خطا چیه؟
پاسخ:
پیغام هم خطی کامل است. احتمالا متغیر مجازی در مدلتان دارید.
سلام سه سوال دارم خواهشمند است به هر سه جواب دهید اول این که ویندوز من xp و ۳۲ بایت برنامه ورژن 9 را کامل نصب و در قسمت سریال هم همان گونه که گفتید عبارت demo را درج کردم برنامه بعد نصب کامل صحیح هم اجرا شد و بعد از کامل بستن برنامه و انتقال patchبه داخل فولدر برنامه … در حین کرک کردن خطای فایل lincese.txt پافت نشد میده و در هیچ کدام از فولدر ها و فایل خود این برنامه حتی از طریق سرج کلی آین فایل را یافت نکردم تا کرک بشه و هنوز برنامه در صفحه اصلی demo lincese نشان میده حال راه حل چیه؟
دوم این که داده های من پنلی و دوره 5 ساله با 700 مشاهده بورسی در ازمون ساده ls در بخش درج متغیر ها ابتدا متقیر وابسته و بعد هر فاصله C و بعد چهار متغیر مستغلا را وارد کردم در بخش نتیجه در قسمت proof برای یکی از متغیر های مستغل عدد 99976. درج شده و بقیه صفر حال آیا  اشتباهی و جود دارد (یک متقیر وابسته داشتم و فقط چهار مستقل همین )سوم برای اطمینان از نرمال بودن و نیز این که مدل ثابته یا تصادفی از چه از مون هایی استفاده کنم خواهشمند است پاسخ دهید بنده دانشجوی دانشگاه اصفهان و رشته مالی هستم منتظر پاسخ هستم با شکر و درود
سلام. با تشکر فراوان. وبلاگ خیلی خوبی دارید. دمتون گرم.
باسلام من خیلی وقت است که  برنامه eviewsرادانلود کرده ام اما متاسفانه نمی توانم آن رانصب کنم درقسمت پسورد کلمه "demo"راوارد می کنم اما errorاشتباه بودن رامی دهدخواهشمندم مرا راهنمایی فرمایید ویندوز من7می باشد.

سلام ببخشید نسخه 64 بیتی رو نصب کردم ولی تو فایل کرک فقط یه فایل تکست هست و حین  نصب چیزی به نام patch نداره.

پاسخ:
hpjlhgh آنتی ویروس تان فایل Patch را حذف نموده است

چی کار باید بکنم؟


سلام من آنتی ویروسمو غیر فعال کردم مجدد دانلود  کردم و فایل patch اومد ولی موقع اکسترکت کردن error میده.خوتهشا کمکم کنین .ممنون.
پاسخ:
برای ویندوز 64 بیتی-زیاد تفاوتی نمیکند ایویوز 64 یا 32 بیتی را نصب نماید ولی برای ویندوز 32 نمیتوانید نسخه 64 را نصب نماید.
با توجه به اینکه فکر کنم ویندوز شما 64 بیتی است ورژن ایویوز 32 را دانلود و نصب نماید-فایل Patch آن نیز جداگانه در سایت قابل دانلود است
خدا عمرت بده که کار بنده های خدا رو راه می ندازی. دعا می کنم که خیر ببینی
عالی بود
با سلام من برنامه تون رو نصب کردم ولی کرک رو که اجرا کردم نمی تونه چیزی رو پیدا کنه. کرک رو توی همون جایی که نصب کردم برنامه رو کپی کردم و اجرا کردم که نمی تونه پیدا کنه. حالا ورژن 8 رو هم که قبلا داشتم اون رو هم نمی شه نصب کنم. لطفا راهنمائی کنید. با تشکر
پاسخ:
در فرآیند نصب نرم افزار ایویوز 9 لازم نیست فایل را جایی  کپی نمایید.  فقط بعد از نصب نرم افزار فایل patch را باز نموده و بر روی گزینه patch کلیک نمایید تا نرم افزار کرک شود.
سلام ببخشید ی سوال دارم
برای تخمین داده های پنل، کشف ناهمسانی واریانس با نرم افزار ای ویوز ممکن نیست؟ آخه فقط وقتی داده ها مقطعی هستن می تونم آزمون وایت رو انجام بدم.همین مشکل رو راجع به کشف و رفع خود همبستگی سریالی هم دارم .لطفا راهنماییم کنین با تشکر
پاسخ:
آزمون خودهمبستگی مقاطع در در ایویوز 9 میتواند تست کنید ولی ناهمسانی واریانس خیر
مرسی خیلی لطف کردین.این آزمونی که گفتین رو انجامش که میدم جلوی تست براش پاگان سطح معناداری مینویسهNA. ایرادم کجاست ممنون میشم بگید. 
بعد من از یکی پرسیدم گفت کلا OLSنگیر GLSبگیری این مشکل رو نداری. بنظرتون درسته؟
بعد ببخشید این آزمون خود همبستگی مقاطع معناداری زیر پنج درصد میشه خود همبستگی یا عدم خود همبستگی؟
بازم مرسی بابت نرم افزار و راهنمایی هاتون ممنون
پاسخ:
بالای 5 صدم شود یعنی خود همبستگی بین مقاطع رد میشود. برای Gls هم باید ابتدا بدانید که مشکل ناهمسانی واریانس (یا خودهمبستگی) دارید تا بتوانید استفاده نماید. یا میتوانید Robust نمایید و رگرسیون را مقاوم کنید نسبت به مشکلات مذکور
با سلام و تشکر از مطالب مفیدتون؛ 
آیا احیانا فایل راهنمای Eviews رو میشه جای پیدا کرد؟ میخوام بدونم میشه شکل خلاصه شده معادله خطی همزمان رو جایی به دست آورد؟ Help خود نرم افزار کمکی نمی کنه!
سلام
خسته نباشید
ممنون میشمکمکم کنید
مسیر آزمون نرمال بودن جزو اخلال رو در ایویوز می خوام.(جارک برا)
ممنونم
پاسخ:
بعد از تخمین مدل از منوی Vew معادله زیرمنوی Residual Diagnostics گزینه Histogram-Normalty test را انتخاب نمایید اگر prob آن بالای 5 صدم بود پسماندهای مدل شما نرمال است.
چرا برا من نمیاره دانلود 64 بیت رو، و دانلود 32 بیت رو.... :-( :-( :-( :-(


با سلام

در حین نصب از من سریال روی سی دی رو میخواد . چی باید بزنم.

لطفا راهنمایی کنین.

مرسی

پاسخ:
بله نصب میگردد. به جای سریال واژه "demo" را تایپ نمایید و بعد از فرآیند نصب فایل patch با باز نموده و بر روی گزینه patch کلیک نمایید و سپس فایل را ببندید. نرم افزار آماده استفاده است./
با سلام
من ایویوز 9 رو نصب کردم ولی گزینه مربوط به ثبات پارامترها برای تخمین ardl رو ندارم
مشکل از کجاست
ممنونم
پاسخ:
خیر وجود ندارد میتواند فرمول آن را مطالعه نمایید و خودتان در ایویوز آنرا محاسبه و ترسیم کنید.
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود مرسی
به راحتی نصب شد . ممنون 
با سلام برای ازمون ناهمسانی واریانس چرا در منوی residual diagnostic منوی مربوط به این آزمون رو نمبینم؟
پاسخ:
احتمالا تخمینی را انجام داده اید که آزمون آرچ برای ان تعریف نشده است مثل تخمین GMM و ...
با سلام 
ببخشید توی داده های پنل برای آزمون چاو و هاسمن در زمانی که تعداد شرکت ها بیشتر از تعداد سال های پژوهش میباشد. آیا cross section را فیکس کنیم یا period.؟ تعداد شرکتهای من 174 سال در ده سال میباشد. با سپاس از راهنمایی و سایت خوبتان.
با سلام برنامه را نصب کردم ولی ازم سریال میخواهد . شماره سریال برنامه چیست ؟؟
با سلام. من داده های پنل دارم. داده ها رو وارد کردم و  از روش olsمدل تخمین زدم. ولی گزینه های مربوط به ناهمسانی واریانس و خود همبستگی و ...در منوی  residual diagnostic  و residual tests نمیاد. باید چکارکنم؟
merC babate narmafzar
سلام. آقا من پروژه دارم .لطفا کمک کنید .باید تحویل بدم.چرا توresidual tests آزمون ناهمسانی و خودهمبستگی نیست. خواهشا جواب بدید 8روز بیشتر وقت ندارم .از قسمتadd in هم که بخوام برم اصلا سایت ایویوز رو نمیاره. لطفا راهنمایی کنید.من چی کنم
پاسخ:
ایویوز شما چند است؟ و از چه روش تخمینی استفاده نموده اید. شاید از متدی استفاده مینمایید که آزمون های مربوطه یا برای آن لازم نیست یا تعریف نشده است. مثل لاجیت ، روش گشتاوری و ...
سلام ایویوز9 رو از سایت شما گرفتم و نصب کردم. برای تخمین هم از LS استفاده میکنم . از کتاب تجزیه و تحلیل آماری باEVIEWS در تحقیقات حسابداری و مدیریت مالی دکتر عباس افلاطونی طبق سفارش استاد استفاده می کنم.ممنون که جواب سوال هام رو میدید

پاسخ:
بعد از تخمین مدل از منوی Equation گزینه Residual Diagnostics را انتخاب نمایید که در آن آزمون خودهمبستگی Serial Correlation و ناهمسانی واریانس Heteroskedasticity test وجود دارد. مگر اینکه از روش پانل دیتا استفاده نموده باشید که آزمون ناهمسانی واریانس در ایویوز برای آن وجود ندارد (البته در ایویوز). 
ممنون از لطفتون و مطالب مفیدتون
با سلام نسخه جدید تر آن 9.5 نیز منتشر شده این نسخه را قرار دهید
سلام
برنامه نصب شد ولی وقتی دانلود کرک 32 بیتی را می زنم یه صفحه قرمز میاد .مشگل چیه؟؟؟؟؟
ممنون ،عالی بود

سلام لطف کنید نصب تصویری را بزارید من نمیتونم نصیش کنم

سلام. من ایویوز 8 دارم و باید افزونه هارو دانلود و نصب کنم. دو تا سوال دارم:
1) آیا ایویوز 9 هم همینظوره؟؟
2) میشه هم ایویوز 8 و هم 9 روی لبتابم باهم نصب باشه؟
پاسخ:
بله. میشود.

بله هد دو را نیز میتوانید روی سیستم نصب داشته باشید.
اگر میشه لینک دانلود افزونه R برای ایویوز 8 رو هم بزارید ممنون میشم
پاسخ:
شما برای افزودن هر ماژول یا Add-ins به نرم افزار ایویوز برای هر ورژن اگر فیلتر شکن تان فعال باشد. ابتدا به اینترنت (و فیلترشکن) متصل شوید. بعد نرم افزار ایویوز را باز نموده و از منوی Add-ins گزینه  Download Add-ins را انتخاب نمایید. لیست تمام افزونه ها را مشاهده مینمایید و میتوانید هر مازولی که مد نظرتان است نصب نمایید.
خیلی ممنون از راهنماییتون. من میخوام آمون بای پرون انجام بدم. اما برای دیتای پنل ارور میده ولی وقتی مقطعی انجام میدم جواب میده.وقتی پنل انجام میدم این ارور رو میده
invalid specification for the breaking variable or coficient
و این ارور
procedure can only run from equation estimated by list
از یک مسیر دیگه هم میرم میگه R نصب نیست

پاسخ:
شما برای برقراری ارتباز بین نرم افزار R و ایویوز میتوانید از فایل زیر استفاده نمایید. البته حتما نرم افزار R را نصب داشته باشید.

سلام. من R و STAT رو نصب کردم. اما باز هم آزمون بای پرون برای دیتای پانل ارور میده ولی برای مقطعی جواب میده. اصلا این آزمون برای پنل در ایویوز انجام میشه؟
سلام-هنگام واردکردن داده ها اعداداعشاری راقبول نمیکند.لطفاراهنمایی کنید
سلام
چطوری میشه این نرم افزار را دانلود کرد

سلام بچها کسی تحقیق در رابطه با اقتصاد داره که از روش اویوز انجام شده باشه چون من تا حالا با نرم افزار اویوز کار نکردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ للطفا کمکم کنید شماره تماس 09033414834- رحمانی54997
سلام داده ها رو به روش پنل وارد کردم میخوام آزمون همجمعی انجام بدم وقتی متغییرها رو میدم میگه متغییر وابسته ام تعریف نشده علت چی هست ممنون

با سلام

فایل پچ اکسترکت نمیشه که در محل نصب کپی کنیم و در حالت فشرده هم اجرا نمیشه

ممنون میشم پاسخ بدین

سلام چرا من نمیتونم نصب کنم همون اول ارور میده 

 سلام  بعد اینکه نرم افزار نصب کردم دوباره رو ایکونش کلیک میکنم خطای register  میده لطفا راهنمایی کنین که چیکار کنم


با سلام. اول از پاسخگویی دقیقتون تشکر میکنم.

سوال بنده در مورد کلیک بر روی patch هستش.وقتی باز میشه و گزینه patch رو کلیک میکنم cannot find the file رو میده. بعدش باید چیکار کنم؟

سپاس
سلام و تشکر بابت نرم افزار
یه سوال داشتم.میشه روش ARDL با نرم افزار eview9 انجام داد؟
پاسخ:
بله در منوی method گزینه آخر ARDL است که میتوانید تخمین بزنید.
سلام مرسی از سایتتون میخواستم بدونم برای گرفتن لگ در ایویوز باید از  چه مسیری رفت مرسی
پاسخ:
با سلام خدمت شما

در خط فرمان از دستور زیر استفاده نمایید.
اگر میخواهید از وقفه یک متغیر را استفاده کنید و آن متغیر برای نمونه x است از دستور روبرو استفاده نمایید:  X(-1) i
genr LX=X(-1) i

و اگر فرض شود که متغیری که شما میخواهید وقفه مرتبه اول آنرا بدست آوردید میتوانید از دستور زیر استفاده نمایید.

genr dx=d(x) i
سلام وقتتون بخیر ببخشید لطف میکنید بفرمایید لگاریتم طبیعی حق الزحمه رو چطور میشه بدست اورد ومتغیر وابسته من هستش LNfee 
میشه بفرمایید اگه هزینه حسابرسی من 1000000باشه لگاریتم اون چطود؟
مرسیومچکر میشم جوابم بدید
سلام وقتتون بخیر خیلی برای پاسخ این سوالم عجله دارم ممنون میشم زودتر جواب بدید
متغیر وابسته من حق الزحمه حسابرسی که با توجه به مقالات مختلفی ه دیدم زدن حق الزحمه برابر است با لگاریتم طبیعی هزینه حسابرسی 
و زدن LNfee
اگر لطف کنید فرمولش برام  بفرستید ممنون میشم 
چون یه عده میگن اگه به طور مثال هزینه حسابرسی3000000باش
نظر یه عده 
LOG(3000000)+10
نظر یه عده
(3000000)LN
نظر یه عده
10+(3000000)LN
هر کدوم از این روش سه عدد متفاوت میده
میشه لطف کنید فرمول درست رو بمن بگید
خیلی خیلی ممنونم

پاسخ:
با سلام در ایویوز 3 تابع برای لگاریتم طبیعی، لگاریتم برمبنای 10 و لگاریتم بر مبنای دلخواه وجود دارد که لگاریتم طبیعی همان دستور log(x) a است.

لگاریتم بر مبنای 10:    log10(x)  a@

لگاریتم طبیعی:      log(x)   a@

در ایویوز برخلاف اکسل LN و Log معادل هم (لگاریتم طبیعی) هستند.
سلام مرسی از سایت خوبتون
یسوالی داشتم
حق الزحمه حسابرسی مثل اینکه در بالا نوشتن به وسیله لگاریتم طبیعی هزینه حسابرسی بدست می آید میخواستم بپرسم 
 حق الزحمه غیر عادی حسابرسی چطور بدست می اید؟
با تشکر 
سلام و عرض ادب
دستور vif در ایویوز  چطور اجرا میشه ؟
من در خط فرمان که مینویسم پیغام خطا میده

سلام ببخشید چرا از روی اکسل نمیشه داده کپی کرد در اویوز

سلام خسته نباشید

?stackints cannot use the GMM@

برای چی هستش تو ایویوز. متغیر ابزاری میخاد وارد میکنم اینو میگه پاک میکنم میگه متغیر ابزاری وارد کنید. لطفاً کمک کنید؟


پاسخ:
مدل تان پانل است یا سری زمانی/ مقطعی؟

مدل سیستمی، تفاضلی یا تخمین سیستم معادلات همزمان؟  کمی واضح تر بفرمایید شاید بتوانم کمک نمایم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی