Data Science آموزش علم رگرسیون، داده کاوی، اقتصاد سنجی و علوم داده

R آموزش نرم افزارهای ایویوز، استاتا، لیزرل، میکروفیت،متلب و

Data Science آموزش علم رگرسیون، داده کاوی، اقتصاد سنجی و علوم داده

R آموزش نرم افزارهای ایویوز، استاتا، لیزرل، میکروفیت،متلب و

دانلود نرم افزار Eviews 8

hossein khandani | جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ق.ظ
EViews 7
 
------------------------------------------------------------

کرک ایویوز 8 نسخه بتا رو از لینک زیر میتونید دانلود کنید

 

Download EViews.8-patch

 

 

منبع: http://eco-raoofi.blogfa.com/   

 

-----------------------------------------------------

Eviews 7 دانلود نسخه پرتابل  

-----------------------------------------------------

 

به دوستان که با کرک ایویوز 8 در نسخه های 23 و 64 مشکل دارند 

پیشنهاد می شود برای خلاص شدن از این مشکل نسخه زیرا دانلود و

در ویندوزهای (8، 7، ...) خود به راحتی نصب نمایید

 

 

  دانلود نسخه به همراه کرک Eviews 8.0.0.0  

www.vatandownload.com رمز فایل فشرده:

 

 

 لینک فایل کرک حجم فایل
EViews.8-patch.zip 593.800 KB
 

-------------------------------------------------------

نظرات  (۱۹)

مرسی

با عرض سلام 

با تشکر از سایت خوبتان

اینجانب نرم افزار eviews8  64-bit  را دانلود کردم ولی متاسفانه کراک یا شماره سریال آن را ندارم  حتی از طریق اینترنت هم نتوانستم آن را دانلود کنم از شما خواهشمندم در صورت امکان کرک این نرم افزار را برایم ارسال کنید .

با کمال تشکر

 

 

پاسخ:
توضیحات برایتان ایمیل شد...

فاایل Patch را دانلود نمایید و بعد از نصب نسخه 8 ایویوز که در سایت است، فایل را اجرا نمایید و گزینه Patch را کلیک نمایید و نرم افزار کرک میشود...

با عرض سلام

دوست گرامی  متاسفانه کرکی که فرمودید از سایت شما دانلود کنم  برای نرم افزار eviews 32bit  می باشد و  patch  یا کرک نرم افزار eviews 64bit در سایت موجود نمی باشد  و مسیری که در بالا برای دانلود patch  ایویوز 8 قرار داده اید تنها برای نرم افزار eviews 32bit  می باشد .

با کمال تشکر

عالی بود

خیلی ممنون از سایت خوبتان

سلام
برای نسخه 64 بیتی چطوری باید ایویوز را نصب کنم؟
خیلی لازم دارم
ممنون
پاسخ:
با سلام دوست عزیز
نسخه ایویوز eviews 8.0.0.0 را از وب دانلود نمایید و شروع به نصب آن نمایید و هر جا که شماره سریال خواست demo تایپ نمایید. بعد از اینکه مراحل نصب تمام شد, فایل patch را باز نمایید و بر روی گزینه patch کلیک نمایید و حال نرم افزار را باز نمایید.

ولی در صورتی از eviews 7 استفاده می نماید و مایل به نصب آن هستید, بعد از اینکه نرم افزار را با سریال demo نصب کردید, به هیچ عنوان نرم افزار را باز نکنید و قبل از آن فایل کرک را کپی نمایید و در محل نصب در درایو c انتقال دهید و جایگزین فایل قبل نمایید Replace. حال نرم افزار ایویوز۷ را اجرا کنید.
ایویوز 7 رو دارم 8 رو میخوام. ویندوزم 64 بیتی هست اما این patch ک گذاشتید برای ویندوزای 32بیتی هست و برای من جواب نمیده
ممنون میشم راهنماییم کنید
ممنون از راهنماییتون
انجام شد
مرسی

سلام

کسی نحوه ی تفسیر آزمون خانواده ی گارچ رو اگه داره لطفا برام بفرسته یا بگه از کجا می تونم بگیرم

مرسی

kamangirarash886@yahoo.com

سلام من برنامه eviws8نصب کردم اماسریال نامبرمیخواد میشه کمکم کنید
پاسخ:
فایل patch را باز نمایید و گزینه patch را انتخاب نمایید
سلام در مورد مدلهای covar اطلاعات می خواستم
ایا کتاب یا مقاله فارسی در زمینه این مدل ها و روش تخمین موجود است
ممنون می شم
خیلی ممنون عاااااالی بود

باسلام و تشکر از سایت خیلی خوبتون، منم مثل خیلی از دوستان از ویندوز 64 بیتی استفاده میکنم و مشکل patch دارم، خیلی ممنون میشم اگر راهنمایم کنیم :))
سلام به همه دوستان
همان کرک 32 بیت برای 64 نیز کاربرد دارد
به دنبال کرک 64 نباشید
من نصب کردم و کرک شد
ویندوز من 64 بیت است
سلام من همه ی کارهایی که گفتید رو انجام دادم اما نرم افزار باز نمیشه و بعد اینکه می خوام patch کنم می گه که فایل رو سرچ کن...
بعد روی هر فایلی کلیک می کنم میگه که نمی تونم فایل رو پیدا کنم و خلاصه patch نمی شه و بعد اینکه نرم افزار رو باز می کنم می گه که لایسنس نامعتبره...
لطفا کمکم کنید
سلام ایویوز 64 بیتی موجود نیست
ممنون خیلی خوب بود . دمتون گرم
سلام
نرم افزار ایویوز رو نصب کردم ولی اجرا نمیشه . رمز رجیستر میخواد
تکلیف چیست ؟
سلام دوستان کسی نحوه تفسیر نرم افزار ایویوز 8  در حالتهای مختلف را داره ممنون میشم اگه برام بفرستید منظوره R2 ضریب تعیین و R-2 و واریانس و F محاسباتی و مجموع مربعات و جملات خطا و... بطور کلی که کدامش باید چطوره باشه بهتره ممنون از لطفتون
سلام
وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشم ممنونم ازتون دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی